Accepterad k11nzel | Medlem ansökning [Anbeza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

k11nzel

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? k11nzel#3106

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Achmed Mohammed som kommer från irak och har haft det väldigt tufft i sitt liv när det gäller pengar, umgänge och familj. Alla familjeproblem började i tidig ålder, Achmeds pappa lämnade när han var 6 år. Hans storebror vart skjuten mitt framför hans ögon i 13 års åldern. Hans familj har även haft väldigt svårt när det gäller pengar. Så med det sagt har han alltid haft sorg och en saknad i sitt liv. Han är 21 år gammal idag och allt han kan är pengar, droger och våld. Achmeds intressen är bilar, pengar och att spela fotboll för han har gjort det sen liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och spännande senarion för polis och även andra spelare i servern. även så kan jag bidra med små gäng konflikter och få det lite mer värkligt för polisernas arbete.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta motpartens vinna ibland så inte bara jag går för att minna karaktär eller jag som spelare vinner hela tiden så det blir ett fairgame in game.

Hur hittade du Unive? Såg en kille på tiktok spela på servern och det verkar vara vettiga spelare och roliga senarion i Unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka