Nekad k11llezz | Ban Överklagan [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

k11llezz

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140854803/

Ditt Hex-ID: 1100001465e5c13

Vad är din discord tagg? k11llezz

Vem var det som bannade dig? 9ankan

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att han bannade mig pga powergaming då jag flippade med bilen sen gick jag ut och riktade på motparten och sköt ner en av dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jagade aimo park för han la böter och jag blev sur sen sluta de med en skottlossning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men starta gäng nyss vill gärna kunna spela igen sen är det snart jul så kanske en julklapp att kunna spela igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja står i mina tidigare överklagningar samt har jag lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte skjutit mot aimo och löst det mer socialt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

nekad, du måste vänta 24 timmar mellan varje överklagan, du får ansöka igen 19.30 2025-12-14

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka