Accepterad k11llezz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

k11llezz

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140854803/

Ditt Hex-ID: steam:1100001465e5c13

Vad är din discord tagg? K11llezz

Vem var det som bannade dig? 3lza

Bild på banmeddelande: p ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad då jag använde mig utav ett custom crosshair

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde inget särskilt där och då jag spelade bara och sedan skrev 3lza till mig i pm och sa att komma krim support och jag hoppa dit och då visa hon en bild på där ett custom crosshair syndes på en bild jag hade skickat i gängchatten och det resulterade i en p ban för ett custom crosshair

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den ban jag fick var inte fel då enligt regler så har jag gjort fel men en sån sak ett custom crosshair är en sån liten sak jämfört mot andra typer av fusk så är det väldigt mildt och jag har som sagt inte använt det för nån fördel och använt det för ett snyggare sikte bara

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc ingame, rdm, brist på social rp och andra små saker som korruption och så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte använda mig utav det custom crosshair jag hade och om jag får lov att komma tillbaka till servern så kommer detta inte återupprepas

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka