Inaktuell k11llezz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

k11llezz

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus

Ditt discordnamn: k11llez

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2006

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag kan hjälpa till servern att bli en bättre och roligare miljö för samtliga samt kunna få en rolig miljö för alla i staff teamet också

Vad tycker du inte fungerar på Unive? tycker krim rpn inte riktigt fungerar så sett samt andra som inte kan rpa på servern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att kunna ta tag i problemen och ta åtgärder för att få rpn på servern bättre. tex att ta samtal med nya personer så man hjälper spelare och inte bara banna dom

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man tar det seriöst och inte är korrupt samt att man tar ärenden på både forumet och i support på allvar. man ska även inte banna folk bara för man kan i rollspelet utan kunna hjälpa till som staff

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? har skola fram till 14 varje dag där efter kan man arbeta med staff

Hur länge har du spelat på Unive? spelade 2021-2022 sen börja jag igen vid 2024 sommaren och spelat sen dess till idag

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja var staff i nån månad i april tror jag och vill tillbaka nu och testa på igen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan göra allt men helst dom sakerna jag kryssat i

Tillbaka