Nekad k11! | Medlem ansökning [stickre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

k11!

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? luke1337__1_50400

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2009

Berätta om din karaktär. han heter goran milenkovic hans barndom var inte så jätte bra då både hans föräldrar var alkoholister de drack sig fulla varje dag de var arbetslösa men när de drack så kände sig Goran varje dag sig otrygg för de slog honom om han gjorde något fel en dag när han kom till skolan så såg en lärare blåmärkena han hade på sig och kontakta då socialen som då kom hem till Goran och kollade hur han hade det och då såg dem ju att de ej var så bra så de flyttade honom till en foster familj men redan där så började han ju med dumma saker som att sno saker från affärer och slåss i skolan men när han blev 15 år gammal så blev det nog som värst då han började hålla på med alkohol och droger en dag så blev han tagen av polisen när han då hade 2 gram hasch på sig de blev böter och möten på socialen de var ju då hans fosterföräldrar började märka hur illa de va med honom då satt dem in honom på ett rehabilitation center och psykologer där han kunde prata ur alla sina problem och tillslut efter 1 år av rehabilitation så blev de bra han rör inga droger hand dricker nästan aldrig bara ibland på några fester sen när han blev 18 började han jobba på sin fosterpappas företag där han jobbade som mekaniker han tycker de är väldigt roligt och han planer för framtiden är att få vara chef över sc styling

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig men samtidigt seriös rp jag kommer också förbättra min rp under tiden jag spelar på unive roleplay

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ej ska spela för att vinna man ska spela för att de ska bli roligt för både en själv och motpartens

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har kollat på unives grundregler/yt 1copbait att man försöker få polisens uppmärksamhet 2c logg = att man undviker scenariot 3nlr att man ej får komma ihåg något fall man har dött 4fear rp man värnar inte för sitt liv 5vdm fall man använder sin bil som vapen 6 rdm fall man skjuter någon utan andledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har cirka 6-7 månader erfarenhet av andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de var allt

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto är ej 3 månader gammalt.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto är ej 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
bror mitt andra kunde inte så här verifiera t unive dc så kom igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka