Accepterad HallåDärKexMacka | Medlem ansökning [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HallåDärKexMacka

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Pelikanen123456

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Shakur Abdi 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Envis, rolig, adhd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Shakur Abdi och är uppväxt i norrland. Shakur fick en dålig start i livet, så han försöker förbättra sig varje dag. Som barn hade han många problem, som rån, misshandel och snatteri. Som barn växte han upp under ganska fattiga förhållanden. Ingen brydde sig om honom, och han kände inte mycket, för han hade inga bra människor omkring sig. Så han inledde en kriminell karriär. Först ville Shakur tjäna lite snabba pengar, men sedan började han handla med droger. För jag vill ha märkeskläder. Så han började göra det oftare och greps så småningom av polisen. Han skickades till en behandlingsinrättning där han stannade i ungefär sex månader. Sex månader senare var han ute igen. Han funderade på att sälja igen, men den här gången tyckte han att det var smart. Han ville inte sälja mer, han ville byta, så han flyttade till Los Santos, han ville få ett jobb där, så han började ändra sakta, sakta, och sedan kände han att han hade för mycket pengar och för lite , så han arbetade dag och natt. Han vill bli polis om 11 månader han tränar 5 timmar om dagen bara för att vara polis han tränar och tränar han tar polisexamen men de avvisar honom för att han tränar 7 timmar om dagen bara för att klara han ger sig äntligen och han kommer Så en dag såg han en lapp på ett inlägg där det stod att få poliser i stan slog det här numret för att bli polis och ta provet, han tog provet och nästa dag slog han numret! De sa att de skulle komma och ta provet om 1 månad, han tog provet och klarade det.
Han blev polis. Han var polis i cirka 5 år. Han börjar bli trött på att vara polis. Så Shakur slutade sitt jobb som polis och en dag var han hemma och tänkte på sitt liv och allt han gjorde och han började hata sitt liv och han blev deprimerad och han ville ha en tjej men ingen ville ha honom. Han dejtade många gånger när tjejer tyckte att han var konstig. Sist han dejtade gillade han den där tjejen och hon gillade honom så de började dejta henne oftare och jag ville ha mer än så så om jag ville träffa honom sa han ja. Shakur och hans flickvän ordnar en fest, men ingen kommer. Efter ett tag gick killen som fixade allt. Shakur är ledsen och han säger förlåt till sin tjej. Stanna hemma och se en film. Tre år senare gifte de sig och fick två barn, pojkar som hette Albert och Gustav, och levde lyckliga i alla sina dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med flera olika roliga scenarion då jag är väldigt unik och är alltid positiv. Jag kommer bidra med att försöka bli staff/servervakt och försöka stoppa servern från regelbrott och lallande och göra så att rp-nivå blir så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att kunna uppnå motpartens vinst i ett scenario så ska man inte bara spela för makt och pengar utan ha Social RP där båda i scenariot har chans att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja rdm vdm metagaming powergaming och suntförnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka