Accepterad k11! | Medlem ansökning [Emnez] [Daidalos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

k11!

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? luke1337__1_50400

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter lenny solblad

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig snäll galen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter lenny solblad han är idag 25 år gammal när han var liten bodde han i malmö med sin pappa Sven solblad hans mamma hadde dött när han var 4 år gammal då hon fick cancer för att hon rökte väldigt mycket men när han var 10 år gammal började han få liknande intressen som sin far om motorcyklar och bilar han hjälpte sin far mycket med olika bilar och motorcyklar när han blev 15 år gammal så köpte han en a traktor som då var en rostig vovlo 744 som han och hans pappa började fixa upp de tog cirka 4 månader sen var hans a traktor väldigt fin han var väldigt nöjd över det han och hans pappa hadde gjort men när han blev 16 år gammal så var hans pappa med i en motorcykels olycka och i den omkomm hans pappa så Lenny hamnade i en foster familj där han sedan blev deprimerad och då började han försöka dämpa sin ångest med alchol och olika slags droger när han blev 17 hamnade han i ett missbruk sedan så provade han heroin som han då fick en överdos av och hans foster föäldrar hittade honom i hans rum avsvimmad när en ambulance kom och hämtade honom då stannade hans hjärta inne i ambulancen men de lyckades starta det igen sen när han kom ifrån sjukhuset så tog hans fosterföräldrar med honom till en psykolog samt olika slags möten för att han ska bli av med sitt missbruk när han var 19 så hadde han varit drogfri i 1 och ett halvt år och nu så ska han försöka skaffa ett jobb han vill bli mekaniker då han hadde ett intresse för bilar och motorcyklar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och sceriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för att alla ska ha roligt och inte bara jag liksom så att de inte bara är jag som vinner scenarion utan att andra ochså ska kunna vinna och ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? blev bannad en gång tidigare för jag då råkade säga n ordet men nu kände jag att jag får en ny chans efter ban wipe och kommer ej göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm NLR powergaming vdm copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka