Accepterad K0rpen | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tr1px

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Tell

Vad är ditt discord namn? realkorpen

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alzat Promo 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, framgångsrik och trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alzat har levt ett bra och rikt liv, aldrig haft problem i skolan utan allt har bara flytit på. Nu vill alzat bli polis för att bekämpa brottsligheten i stan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social och rolig rp. Bra scenarion och alltid ett kreativt rollspel. Följer alltid reglerna och kan alltid göra scenarion bättre.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska låta motståndaren ha kul, inte bara du. Om du är kriminell ska du låta polisen ha kul i ett kriminellt beetende. Säg att vid ett trafik stopp så ska inte bara den kriminella åka iväg med sin importbil utsn låta polisen ha kul och fortsätta trafik stoppet även fast det leder till att dom förlorar vapen och liknande.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, staffdiss. Detta var i 22/23 nånstans där och jag har växt upp. Lärde mig att beete mig mot staffs

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Du dödar nån utan ett bakomliggande scenario eller utan anledning. Fear RP: Du värnar inte om ditt liv, t.ex. du är inte rädd för en person som riktar en pistol mot ditt huvud.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kanske att jag spelat på unive ett bra tag innan. vart staff flertal gånger.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka