Scar_Teknikern
Icke Medlem
- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? William B
Vad heter du pÄ discord? Scorpioo#8301
Vad Àr ditt Hex:ID steam:11000010470f2f0
Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 1998
Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu Àr jag för det mesta hemma för jag har en bruten fot och dÄ spelar jag oftast pÄ fiveM i Unive sen trÀffar jag vÀnner ibland men inte ofta Àr hemma för det mesta.
Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? sedan 2020 minns ej mÄnad men datumet var 16e i alla fall
Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) Kan ej bifÄga kan du skicka M till mig sÄ kan jag skicka bild pÄ banns.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har enkla uppgifter, som tex att rp som vanligt och och ser man regelbrott sÄ tar jag ÄtgÀrd om jag ser lall i min omgivning vilket jag ofta gör speciellt vid torget. Det betyder att som server vakt ska du alltid underlÀtta för staff genom att DV bort bilar fÄ bort lallare frÄn servern som tex slÄss utanför sjukhuset och pÄ greenzones. Med andra ord sÄ bidrar man till en positiv RP miljö och underlÀttare för alla hÀr inne som vill ha en rolig och clean RP. sÄ att alla seriösa RPare kan ha kul och ha det bra i Unive.
Varför vill du bli servervakt pÄ servern? Varför jag vill bli servervakt Àr för att jag har spelat hÀr sedan 2020, och ser att jag kÀnner att steppa upp och kunna fÄ en chans att kunna fÄ bort mÄnga utav trÄkiga spelare dÀr jag mÀrker att jag hade kunnat göra bra saker som SV speciellt nÀr jag Àr vaken mycket pÄ dagen och kvÀllen dÀr jag kan fÄ icke medlemmar som Àr hÀr inne för att förstöra RP sÄ istÀllet för att bana sÄ kan jag kicka dem och förklara för dem att dem bryter mot regler. SÄ jag kÀnner att mitt nÀsta steg Àr att kunna komma och lÀra mig mer inom RP samt bygga en karriÀr inom ledningen pÄ unive
BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Abuse och korrpution Àr ett av dem stora felen man kan göra pÄ Unive och det Àr tvÄ samma fel, tex, abuse Àr att man överanvÀnder nÄgot som inte Àr roligt för andra spelare bara för att man kan anvÀnda din roll och dina perms bara för att kunna vinna scenario. Exempelvis istÀllet för att gÄ till apoteket och köpa bandage eller plÄster sÄ abusar du med med perms som /revive med mera.