Nekad K R Ä F T A N | Chef-jobb ansökan [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K R Ä F T A N

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill söka till Sc styling Chef

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? K R Ä F T A N#6163

Hur gammal är du? Jag är 13år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca 1,5år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet inom Sc styling för att jag kommer att vara aktiv mycket. jag kommer aldrig att sänka en kund eller en anställd kommer alltid peppa och vara trevlig, vilket bidrar till en högre rp nivå.sedan så har jag en hel del erfarenhet inom jobb eftersom man jobbar just nu på meko och gjort senaste månaderna samt att jag jobbat på en hel del jobb innan och 75% procent av alla jobb har varit bil relaterade. sedan så är jag väldigt bra på att ta beslut inom jobb vilket kan vara skönt för dem anställda att ha en chef som lätt kan säga Ja och Nej samt ta beslut enkelt.sedan så tror jag mina anställda samt kunder hade gillat mig eftersom att jag 'r väldigt lugn men bestämd av mig. har varit chef två gånger innan inom bil relaterade yrken och då var man allt utom hatad av sina anställda samt kunder. sedan så kommer jag göra allt i min makt för att ha mycket aktivitet på alla anställda samt ha ett väldigt välorganiserat och rullande Sc styling. sen kommer jag också såklart göra allt jag kan för att utbilda och lära mina anställda så mycket jag bara kan på kort tid inom yrket för att ha snabba och kuniga anställda speciellt inom styling men kommer även lära ut dem saker om mina tidiga yrken när ledig tid finns. fast kommer inte vara mycket ledig tid när jag blir chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en viss erfarenhet eftersom jag jobbat på vianor tidigare i min karriär upp emot 3månader samt att jag kan en hel del om vad man kan göra på bilarna samt priser i min skalle redan nu. sen vet jag det mesta som går och inte går redan nu vilket kan underlätta en hel del.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att aktiv ca2 timmar minimum per dag men såklart helger lite mer när man är ledig. helger är runt 3 och en halv per dag eller rättare sagt alla lov och då man är ledig och inte är bortrest såklart. men dem gånger jag inte är aktiv finns jag alltid att nå ingame eller på discord

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaaaaaa! självklart alla dagar i veckan skulle aldrig sluta kämpa för servern. samt så vill jag bara ge mig själv en chans att utveckla min sociala rp till nästa steg vilket man kan göra som chef om man tar det lika seriöst som jag kommer.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ! skulle aldrig göra något sånt.

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka