Accepterad K.O | Whitelist ansökning [Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K.O

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: K.O

Vad är din steam profil länk? K.O

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Vad är ditt discord namn? K.O

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Carlos Rodriguez och han kommer från Spanien. Han har haft en dålig uppväxt och inte så gott ställt i sin fosterfamilj . Han är 30 år och han har 1 syster och två fosterföräldrar. Han har precis flyttat från Spanien till Sverige till och känner sig lite vilsen men han ska hitta sig själv inom Mc. Hans livsmål och framtidsplaner är att gå med i mc och bosätta sig här. Hans intressen är hockey, bowling, Hans vapen. han föddes januari 1990 och växte upp i Södra Spanien i en stad som heter COCO och när han var 10 dog hans föräldrar och han behövde försörja för alla sin yngre syster och gjorde allt i sin makt för att alla sin närhet skulle ha det bra. Han fixade flygbiljetter till Sverige åt sin syster när han var 19 så att dem kunde leva ett bra liv med en annan foster familj han stannade kvar i Spanien och i 10 år bodde han i Spanien. Sen flyttade han till Sverige för att en familjevän sa att han har ett bra jobb honom som möjlig MC medlem.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bil whitelistad då jag kommer ge bra rp, då jag är väldigt erfaren. jag kommer förmodligen bli mc knutte och jobba kriminellt, jag har rpat som kriminell väldigt länge och har över 1200+ timmar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad då jag vill bli mc knutte och jag känner det är en bra investering då jag spelar ofta på denna server med min kompis och skulle vilja skaffa ett yrke som då krävs whitelist.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 1200 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag hitta denna server för ca 6 månader sedan och var polis men sen gick min dator sönder men jag fick en ny nyss och kom tillbaks utan polis jobbet då jag tror servern wipeat.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? har nog blivit bannad när jag först spela fivem då jag inte kunde nåt och då jag kanske powergameat eller snott en spelares bil på grönt gräs. men annars nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar endast på multistaden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka