Nekad k-o-r-v | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

k-o-r-v

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? claes

Vad är ditt discord namn? kioskkorv

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i turkiet där han hade en affär där han sålde fake kläder och telefoner till folk och sedan flyttade till sverige för att expandera sin försäljning av telefonerna. han växte upp med sin föräldrar i turkiet men sedan flyttade till sverige för att få en bra utbildning och starta ett eget företag där. min karaktär är intresserad av bilar och annat motordrivna fordon och elektronik som telefoner och datorer. min karaktärs känslor är att han är trevlig glad. karaktären heter Jens Korvzzon och är 36 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en rolig samt seriös rp som är både kul för mig och de andra som rollspelar med mig och det ska vara rättvist rp där alla kan vinna i ett scenario och inte bara jag själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man inte bara ska spela för att man själv ska vinna i alla scenarion utan man ska spela för andras del i scenarion så att de kan få chansen och vinna i ett scenario också. men man ska såklart spela för sig själv också men inte bara för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp. 1 fearrp betyder att man ska vara rädd om sitt liv och inte bara härja runt som att ens liv inte betyder något, copbait betyde att man inte ska försöka få en polis uppmärksamhet genom att 'locka' tillexempel att skjuta brevid en polis.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har varit medlem tidigare och varit aktiv, och en seriös rollspelare, tappade mitt medlemskap då jag inte spelade på flera månader tyvvär

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att jag kan få tillbaka mitt medlemskap så jag kan börja spela som vanligt igen, var kul senast :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka