Accepterad Köttbullen | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Köttbullen

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199045995648/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? BLAZE<3 #2749

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Antosson t. Leo är född 2000-02-23 och är därmed 21 år. Han är född i Tidaholm och bott där i hela sitt liv. Han är en glad och knasig människa. Han har många vänner men hans bästa vän är Pelle palltnake. En barndomsvän som var adopterad från ett foster hem vid ung ålder. Leo och Pelle gick samma klass från 6an till 9an. Leo Älskar sport och att gymma. Han ser alltid till att alla i sin omgivning mår bra. Det var något hans mamma alltid påminde han om. Leo har alltid haft det svårt för skolan och klarade bara ett år in på gymnasiet. När han fyllde 18år så skaffade han ett körkort vilket han hade sparat länge till. Med hjälp utav körkort kunde han börja jobba på postnord på heltid. Leo dröm är att bli mekaniker eller bilförsäljare. Han vill hjälpa sin stad och få alla att komma till hans företag. Just nu jobbar Leo för fullt och samlar pengar till en fin bil och lite möbler till hans hem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern i ett par månader och jag tycker att just denna servern har varigt roligare än andra då det finns ganska mycket att göra och det är en server med mycket trevliga människor så jag tror att det är just därför jag har börjat gilla UniveRP. Och jag vill bli medlem dels för att jag vill få till gång till typ twitter och blocket m.m men jag vill också hjälpa servern att bli bättre för allas skull

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är så att jag tycker det är kul med många spelare. tycker det är så rätt bra rp

Hur hittade du Unive? jag kolla på youtube och twitch och så hittade jag Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? få så seriöst rp som möjligt. och ah roliga Scenario

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli staff nån dag

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka