Accepterad Köttbullen | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Köttbullen

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2008

Vad heter du på discord? BLAZE<3 #2749

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00 till 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 5 månader vet inte riktigt

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag underlätta för staffsen genom att främst kicka personer som lallar och byter mot Unives regler. Hade inte tvekat på att kicka folk som bryter mot serverns regler även om det hade varit någon som jag känner. Hade också använt mig av sv-ban och anpassat en kick eller sv-ban utifrån de regelbrott som begås. Eftersom det vissa tider och på vissa platser kan vara mycket lall som förstör rpn för en själv och också de runt om en så står man ofta i sådana situationer där man skulle vilja göra något åt det och i detta fall hade det underlättat något enormt genom att vara servervakt då jag endast vill höja rp nivån på servern. Men som sagt hade jag framförallt viljat underlätta för staffsen så mycket som möjligt så de inte behöver lägga energi på lallare som endast är ute efter att förstöra utan i sådana situationer hade jag kunnat få bort lallare och andra personer som begår regelbrott själv utan att behöva stå ut med det vilket jag anser sänker rp nivån.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt för att jag känner att jag är reda att ta min rp till en ny nivå, vilket jag nu känner mig redo för, jag kommer verkligen inte missbruka rollen som servervakt för att bara använda den för till exempel att ressa mig själv eller någon jag känner, jag kommer bara använda mig av min servervakt för sencarion då de verkligen behövs om tillexemepl jag blir vdm på torget osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? ag hade gjort mitt bästa för att göra rpn till en högre nivå och då kickat eller bannat de som bröt mot någon regel eller säga åt en Staff att banna den om det är lite grövre. Jag kommer som sagt hålla mycket koll på ställen där många är då det händer mest saker där och då är det bra om det finns en Servervakt som också kan hjälpa till och inte göra Staffsens jobb lika svårt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag är en lojal spelare och kan göra mycket bra saker för server. aktiv och att jag kommer att hjälpa till och höja rp nivån ännu mer och att utveckla unive i det hela, jag kommer att hjälpa till med att få bort folk som inte kan sköta sig eller helt enkelt inte hör hemma på unive, jag kommer också att hjälpa till med att få bort

Varför vill du bli servervakt? ? Jag ska bli servervakt för att jag kommer att vara mycket aktiv och att jag kommer att hjälpa till och höja rp nivån ännu mer och att utveckla unive i det hela, jag kommer att hjälpa till med att få bort folk som inte kan sköta sig eller helt enkelt inte hör hemma på unive, jag kommer också att hjälpa till med att få bort onödiga fordon som bara står och gör så att servern laggar och helt enkelt förstörn rp:en t.ex när det står onödigt med många bilar vid piren som ingen använder då skapas lagg. jag kommer underlätta för staff

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Har några kompisar som är sv så har rätt bra koll på sånt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja typ 2 gånger men det flesta har typ vart felaktig det var när jag var ny på server och Skulle köpa bil och då visste jag inte hur man betala och snacka ooc.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka