köttbulleginger | Whitelist ansökning [Johanewon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

köttbulleginger

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198883238227/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Holmberg

Vad är ditt discord namn? köttbulleginger#8039

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 25 år. hans pappa blev dödad i en skjutning där två olika gäng sköt mot varandra, då bestämde min karaktär att han skulle göra det rätta och att bli polis men han har inte kommit så långt än han ska först skaffa körkort och sedan måste han skaffa bil så han kan ta sig någon stans. hans mål är att bli polis. på grund av det som hände hans pappa så är min karaktär lite ledsen och blir väldigt lätt arg men han kan fortfarande samarbeta och ta ansvar. han har också bilar som intresse

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag älskar RP och har spelat gta sen väldigt länge och jag är väldigt aktiv. jag är väldigt social och kan prata med folk och reda ut problem. Och ta del av de jobb man kan få om man är White listad. jag är väldigt seriös när jag spelar och försöker göra allt som man skulle gjort det i sitt riktiga liv. jag kommer följa alla regler och hålla en bra ton och inte lalla runt. jag kommer göra allt jag kan för att nå "toppen" jag spelar för att jag tycker det är kul och inget annat

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? det är den bästa servern och personalen är seriösa

Hur hittade du Multistaden? en vän tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och kunna bli polis. det skulle va kul och kunna hitta nya personer man kan spela med och det är kul att spela med sina vänner. och att bli bättre på rp är ju bara ett plus poäng

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte så mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka