Nekad köttbulleginger | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

köttbulleginger

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198883238227/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Holmberg

Vad är ditt discord namn? köttbulleginger#8039

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2006

Berätta om din karaktär. han är en kille som är född 1999 och som älskar att leva livet, han hade en rik pappa som dog och då fick han ärva mycket pengar från honom och han behövde inte jobba men en dag blev hans bank id hackat och han blev av med alla sina pengar och behövde börja jobba igen men han hittade jobb som reporter men det har varit väldigt jobbigt nu den senaste tiden och han gick in i vägen och har inte jobbat på ett tag och han är väldigt ledsen och har svårt med pengar, han har körkort och älskar att åka bil och hjälpa andra människor men han har också svårt för vissa saker och blir väldigt lätt är och han har Adhd

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag älskar att rp och är väldigt aktiv på servern jag bryter inte mot några regler och är väldigt seriös när jag spelar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att den är seriös och väldigt tydliga regler och om man bryter mot regler så blir det konsekvenser och det tycker jag är bra

Hur hittade du Unive? jag spelade på en kompis data och hittade servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att blir bättre på spelet och att skaffa kompisar på spelet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att min karaktär ska få ett jobb och att han ska skaffa nya vänner som hjälper han i spelet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka