Nekad Köttbulle69 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Battulga

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090618297

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Bjursell

Vad är ditt discord namn? Babalofas69#9735

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppfödd i en ganska fattig familj och hade inte så mycket pengar när han var liten och hade det ganska svårt där hemma. Han kunde bli slagen ibland när han gjorde saker fel och hans mamma och pappa var ofta fulla och kunde vara ibland höga tyvärr:(. Han hade inte några syskon så han var det enda offret i familjen. Så nu är det hans chans att kunna få ett bra yrke så han kan starta ett nytt liv nu när han är 18 år och gan ta sitt eget ansvar. Min karaktär en en fart fylld herre som gillar fordon och att fixa med fordon även att sälja dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att: Jag känner många som är just medlemmar och jag vill kunna utveckla server med saker som: arbeten och kanske nya bilar och detaljer på saker. Men inte bara det. Jag vill kunna arbeta på ställen där man verkligen tycker om sitt jobb och kan ha roligt med sina kunder och kollegor.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finna en massa olika och roliga saker som man kan göra t.ex man kan reparera bilar och man kan trimma dom, du undrar varför jag bara skrev om bilar som alternativ det e för att jag en bra bil bakrund.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av flera kompisar som sa att dom hade hittat en rolig server som man kunde göra jätte roliga saker och att man kunde arbeta på riktiga arbeten som: Mekonomen , som en ambulans och vara en polis. När jag fick höra det så föll jag på direkten och tänkte bara hur kan man skapa sådana jobb i ett spel? Och det var så jag kom in i Unive rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha strög, träffa ny vänner och att bara ha en rolig stund på dagen som höjer ens gladhet:)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa creativa saker som höjer njutningen av Unive rp och upplevelsen och att träffa andra sköna personer som man kan gibba med

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja är online ca 3-5 timmar per dag, ibland mer ifall jag har tiden till det:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka