Nekad Köttbulle69 | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Battulga

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090618297

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Bjursell

Vad är ditt discord namn? Babalofas69#9735

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär har alltid gillat att vara med fordon och att fixa dom. Han har haft det svårt hemma. Hans föräldrar misskötte honom och slog honom ibland. Han hade en yngre broder och dom höll alltid ihop med varandra. Dom kunde inte lämna varandra för då kunde dom bli påkomna av deras föräldrar och kunde bli misshandlade för ingenting. Åtminstone min karaktär för han var alltid den som stod upp och gjorde motstånd. men när dom var tillsammans så blev dom aldrig slagna för min karaktärs yngre bror var alltid uppskattad av föräldrarna för han lyssnade alltid på vad dom sa. Men en dag så fick hans yngre bror nog han orkade inte med mer. Så han hängde sig i garaget bredvid bilen. Han sa:

-Ifall jag en dag ska dö så gör jag det vid en bil eller i en bil, sa han.

När min karaktär fick reda på det så blev han deprimerad i flera månader till och med år. Men det fanns en vettig sak som hans föräldrar sa det var att i Unive rp där kan man bli vad man vill.

Så detta är min karaktärs chans att få starta ett nytt liv i Unive rp, det som han har drömt om i hela sitt före detta liv.

Min karaktärs intressen: Att köra bilar, att få arbeta med bilarna och att få trimma dom. Han gillar när det går fort men det ska också vara säkert på vägarna. Min karaktär tycker också om att inspirera människor med saker och att hjälpa dom.

Att få hjälpa människor tycker min karaktär om att gör för han hjälpte alltid sin yngre bror när han var liten och att sedan ta hand om dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna utveckla servern så det höjer prestandan på den och så att andra och jag kan njuta och bara ha det roligt. Jag vill också kunna hålla på med bilar och fixa, trimma dem. Men jag vill också hjälpa till med vården och kunna ta hand om patienterna och kunna se när dom blir friska och kommer tillbaks på fötterna. Jag kommer att bidra med att se till så alla sköter sig och att dom gör rätt på Unive rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad för att man kunde har riktiga regler i ett spel och att man kunde ha car meet när man ville. Men när jag fick hör att man kunde köra bilar som också finns i verkligheten så föll jag för det och jag började spela flera timmar per dag. Men inte bara det jag vill bli något inom vården och det finns i Unive så det hade varit nice ifall man kunde bli ambulans och hjälpa andra.

Hur hittade du Unive? Jag blev inspirerad av polare som hade hittat en svensk server på FiveM och dom sa att den var riktigt nice och att man kunde gör nästan vad man än ville , och senare kollade jag upp vad det var för server och efter ett tag började jag spela flera timmar per dag för jag tyckte det var så rolig att Spela på Unive rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att uppnå saker som man inte ha kunnat gör innan på Unive rp servern. T.ex att man kan arbeta på Mekonomen och att man kan arbeta som en ambulans och att man kan arbeta på en bilfirma. Mitt mål på denna server är att hjälpa andra. Då kommer jag arbeta som ambulans eller läkare. Men ifall jag får suget att vara bilmekaniker så kan man vara det och då kan jag arbeta på auto experten eller på Mekonomen. Ifall man jobbar där då kan man höja stämningen med att fixa deras bilar så dom går snabbare. Det är mitt mål på Unive rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive rp är att Höja stämningen på servern så man får den känslan att man längtar tillbaks till servern. Så att man tänker att: "Där är han den snälla ambulansen igen" Eller att man känner igen kanske den bilmekanikern. Och jag vill kunna utveckla server smed detaljer och nya bilar eller läkemedel. Det hade varit roligt ifall man kunde få vaccin mot Covid-19. så man kunde gå och vaccinera sig. Det är mitt mål Unive rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag tycker att jag är en aktiv spelare på Unive rp, Jag är online ca 5-6 timmar per dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka