Nekad Köttbulle69 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Battulga

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på Falck

Vad heter du IRL? Anton Bjursell

Vad heter du på discord? Battulga#9735

Hur gammal är du? OOC är jag 13 år gammal och IG är jag 19 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har Ca 120 Timmar på FiveM och är online ofta.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill det för att jag har ett jätte stort bil intresse och jag arbetar jätte hårt och det ingen chef på Falck just nu, och jag vill kunna anställa fler.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetet på Falck ett tag nu och jag vill bli bättre på jobbet.

Berskiv din karaktär? Min karaktär har alltid älskat bilar och att få fixa dom. Han har länge arbetat på Falck och vill bli högre rankad nu eftersom det inte finns några chefer. Eftersom vi inte är så många så vill jag anställa jätte många ifall jag kan bli chef och ge andra det livet jag alltid velat ha. Han kommer bidra med allt som han kan och han kommer gilla det (eftersom det är hans största intresse).

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag har tiden och orken till det alltså ca 3-6 timmar per dag ibland mer ifall jag har tid. Men minimum 3 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag, för jag älskar både servern och mitt jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte för jag älska den här servern och kommer inte göra det eftersom det finns så mycket att göra på den här servern.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka