Accepterad Köttbulle69 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Battulga

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Battulga#9735

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo, jag älskar att prata med andra och få göra dem glada och att dem ska få lära sig saker. Typ som en lärare men med Unives regler. Jag gillar att lära ut saker och att ha en bra stämning med dem som kommer bli medlemmar på servern. Jag är en kille som riktar framåt och tänker lång siktigt, t.ex hur dem kommer utvecklas med sin rp. Jag gillar att ha koll på andra och jag gillar att ha regler och dem ska följas. Jag kommer prata med dem och ge dem exempel hur dem kan utveckla deras svar. Jag kommer neka dem som inte kan för jag vet att dem kan förstöra rp:n och det vill jag inte för det är en riktigt bra community. Meningen med hela servern är ju faktiskt att man ska rollspela och när man är en medlemskaps ansvarig så är ens ansvar att godkänna dem som kan alla regler och som är duktiga på just att kunna! Rollspela sig som sin karaktär.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Du/ni ska välja mig för att jag blickar framåt och gör det till en bra stämning när man har intervjuer för jag är en person som ofta har mycket ansvar.( jag är van att ha det för att jag är en duktig simmare). Jag är en mogen person men som också gillar att ha det roligt med sina (kollegor). Jag är liksom inte den som är dyster utan den som är glad och gärna hjälper till i alla lägen alltså en stämnings höjare:). Men jag ska fortfarande vara sträng när det gäller att ta intervjuer och ha höga krav när hen pratar och hen måste visa sitt intresse för Unive. Jag kommer alltid stötta dem och säga vad dem gjorde fel och vad alla orden betyder och förklara dem på utvecklat sätt så dem kan det till nästa gång. På rasterna kommer jag läsa många ansökningar på Unives forum.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta alla människor vänlig och med respekt! För då har man ett bra intryck för personen och då kan hen få mer självförtroende och tro på mig. Man ska ta det seriöst så dem kan lära sig något och ta med sig det senare in i servern. Man ska alltid hälsa t.ex: Tjena, god dag m.m alltså framstå professionell. Som man gör som vanligt när man pratar OOC och träffar nya personer och jag har aldrig problem med att hälsa till andra. Och när man har gjort alla 9 grund läggande regler så mäter man hur många kunskaper hen har, ifall hen utvecklar bra eller mindre bra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Mitt mål är att få fler medlemmar på server eftersom det är en så pass bra och stor server så måste man ha många medlemmar som sedan kommer kunna utveckla servern på långt håll. Alla måste börja någonstans. Jag skulle kolla på många ansökningar på mina raster och ta så många intervjuer efter skolan som möjligt. Jag vill förkorta vänt tiden i väntrummet för det är alltid många som väntar där och man kan aldrig vara för många medlemskaps ansvariga. Jag skulle ta in dem som kan och vet vad dem gör och kan alla grundregler kvittar hur gamla men dem ska vara mogna för att komma in och bli medlem på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag vill att dem ska kunna alla grundregler dag in och dag ut vilken tid på dygnet och dem ska kunna tänka logiskt t.ex man ska inte hoppa av en bro för att det är kul det är ju liksom grov sunt förnuft! Dem ska kunna veta vad sunt förnuft är och powergaming. Det är dem viktigaste reglerna enligt mig, och veta att man absolut inte ska prata OOC! Dem ska kunna veta allt man ska värna sitt liv (karaktär). Men jag vill också att dem ska kunna göra /report ifall det är någon som förströr /VDM:ar någon eller sig själv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja både ta muntliga intervjuer och ansökningar för jag vill både kunna se deras kunskaper skriftligt och muntligt. Jag hade inte haft några problem med muntligt för jag älskar att prata med andra och jag vet den känslan att man är nervös för man verkligen vill bli medlem för att den är så rolig. Jag villa att dem ska ha den känslan och jag kommer vara snäll men ändå sträng för att bevisa att det är jag som bestämmer valet. Så jag skulle vilja vara båda ifall jag kan men helst att ta det muntligt.

Hur ser din aktivitetet ut? Tider: Måndag:16:00-18:00 Tisdag:16.00-17:30 Onsdag:16:00-21:00 Torsdag:15:45-18:00 och kanske kvällen Fredag:14:55-17:30 och på kvällen Lördag:10:00-22:00 Söndag:08:30-22:00 Det kommer ofta vara dem här tiderna pga skola och min simmning men vissa dagar kommer jag kunna vara online längre. Men på loven kommer jag mer eller mindre vara online hela dagen och samma på studie dagar. (jag gillar att vara exakt) :).

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag är spelar bara på Unive och har bara det för det är den bästa enligt mitt perspektiv. Men jag har kollat på andra på min telefon men Unive är ändå top of the list för mig :)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag önskade att jag var äldre, men många säger att jag är mogen så man får bara gilla läget :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka