Nekad Köttbulle kung | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Köttbulle kung

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198325667726

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Köttbulle kung#4827

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2007

Berätta om din karaktär. Victor Ericsson föddes 20 maj 2000 i Stockholm. Victor är mycket intresserad av bilar och det är tack vare hans storebrorsa Rickard. Victors bror brukade ta med Victor till olika bil uppställningar där det stod massor av olika bilar. Men sorligt nog så gick Rickard bort 2009 i en bil krasch med två av sina vänner. Det var en stor sorg för Victors familj. Men det skulle inte få förstöra Victors framtid, istället började Victor satsa stenhårt på skolan. Victor gick senare ut grund skolan med tillräckligt bra betyg för att börja plugga ekonomi, som hade varit Victors drömlinje dom senaste 2 åren. När Victor gick ut gymnasiet så fick han en bil i present och inte vilken bil som helst utan en begagnad Audi S4. Victor hade tidigare det året skaffat körkort så att det var bara att ringa vännerna och köra. När Victor senare fyllde 19 var det dags att flytta han hade inga pengar eller vänner med sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har nu spelat på Unive i snart 1,5 veckor och tycker att det har varit en jätte rolig spelupplevelse. Jag gillar verkligen eran server och tar den därför mycket seriöst. Jag gör allt för att göra så både jag själv och dom jag spelar med ska får en sån bra Roleplay upplevelse som möjligt. Det skulle vara kul att ta del i eran framgång och hjälpa denna server växa ännu mer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en mycket stor server med mycket folk och ett engagemang som slår alla andra servrar enligt mig. Det är alltid folk inne på servern så man känner sig aldrig ensam.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på många Twitch streamers som spelar på denna server t.ex. Cosmo_bt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt samtidigt som jag spelar seriöst och gör situationerna så värklig som möjligt när det händer något. Samma vill jag med dom jag spelar med, att dom ska få en så bra Roleplay upplevelse som möjligt och ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna bli Kriminell och gå med i något gäng men jag har annars andra mål som att jobba inom sjukvården eller något annat jobb där jag kan hjälpa folk som behöver hjälp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, och förhoppningsvis inte i framtiden häller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka