Nekad Köttbulle kung | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Köttbulle kung

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198325667726

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Köttbulle kung#4827

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2007

Berätta om din karaktär. Victor Ericsson föddes i Stockholm 20 maj 2000, som19 åring flyttade han hemifrån utan några pengar eller vänner. Han ville helt enkelt börja om på nytt efter att han hade gått ut gymnasiet där han pluggade ekonomi. Han gillar att kolla på F1 som delar första plats med fotboll på intresselistan. När han var 6 år gammal började han i fotbolls laget Djurgården som han spelade i fram tills att han blev 17 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag verkligen gillar Unive på alla sätt som server. Jag tycker att det är mycket kul att se serverns framgång och vill gärna vara delaktig i den som medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en mycket social server med anledning av att det är så många människor att träffa. Ni ger den bästa Roleplay upplevelsen enligt mig.

Hur hittade du Unive? Har kollat på många Twitch streamers t.ex. Cosmo_bt och har tyckt att det är en väldigt rolig tittar upplevelse och sedan testat själv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt igenom att träffa nya människor och att få en så bra Roleplay upplevelse som möjligt samtidigt som man tar spelandet seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Dom målen som jag har är att ha så kul som möjligt, träffa nya människor, få en så bra Roleplay upplevelse som möjligt och att skapa så många nya roliga minnen som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte överhuvudtaget detta är troligtvis den ända jag kommer att spela på i all framtid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka