Inaktuell Köppulle | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Köppulle

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 2007

Vad heter du på discord? simiz7#2139

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? jag har spelat 58 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Det är svårt att säja för jag har träning och skolarbete då och då och ibland vara med kompisar men ska försöka att vara så aktiv jag kan men ibland kan jag spela mycket och andra dagar kan jag inte spela lika mycket på grund av kompisar , träningar och skolarbete.

Vad heter du? Benny Petersson

Hur gammal är du? 30 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig för min mamma var simlärare så det var viktigt när jag var liten att jag skulle lära mig att simma så vatten är min starka sida. Varje år när jag var lite så vara jag tvungen att ta simborgarmärket för att utveckla min simkunnighet.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att skydda samhället hjälpa dom människor som behöver hjälp som kan ha svårt med allt. Och att människor ska kunna gå säkert i stan och att dom inte ska var rädda och att man ska kunna ringa polisen om man behöver hjälp. Och att polisen behöver flera kollegor för det är inte så många poliser i stan och så vill jag ta ett stort kliv i mitt liv rädda människor och kunna riskera mitt liv om det är ett måste för vill hjälpa så många som möjligt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker att det viktigaste är att vi poliser och alla omkring ska kunna få en trygga och bra plats här i stan. Stoppa all kriminella saker och att fatta alvaret i det hela i den kriminella värden att den värden ä en dålig plats att det finns vägar ut ur det hela och där tycker jag att vi poliser ska kunna prata om det men den eller dom som är i den situationen. Och att kunna skapa en reaktion med alla kollegor i polisen och att vara trevlig mot folk och man ska kunna ha ett trevligt snack men den du pratar med och att inte skrika eller göra något dum är dom snälla då är du snäll och trevlig tillbaka. Men om det är någon person som är hättsig är är farlig så ska man använda våldstrappa det innebär att man ska inte använda mer våld än vad man behöver.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte så jätte mycket men jag täcker att man ska lära sig med tiden men man har ju ändå sett lite på tv hur poliserna gör i vissa situationer. Man ska använda sitt känstevapen så lite som möjligt och att inte göra situationer alvarligare än vad den är.
Men om jag blir godkänd så skulle det vara roligt och att lära sig något nytt.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte så mycket erfarenhet inom polisen men jag har gott polishögskolan och där fick man lära sig lite om radio deseplin att man ska säja kom om man vill at någon ska säja nåt mer men om du tex säjer att du är i tjänst så kan du säja dit Rakel och sen är i tjänst klart slut för då vill inte du att någon ska säja något mer och å avsluta komveretionen och så har man lärt sig lite om bilarna och väldigt lite om vapen.

Hur är du som person? Jag skulle säja att jag är glad och en ärlig person och kan var ganska arg ibland när det kommer folk och är otrevlig har lite dåligt temperament men håller på att jobba med det men annars så skulle jag väll säja att jag är modig kan slå av och på när det väl gäller. Och jag har ganska lätt för att prata med människor är trevlig om dom är trevliga.

Är det något vi bör veta om dig? Nej det var nog allt om mig som ni behöver veta

Senast ändrad:
Tillbaka