Nekad Köppulle | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Köppulle

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799613802/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Nom1s#2139

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Bengtsson han är 21 år gammal när han var inte så borde han i Göteborg med sin mamma Kerstin som är 53 år gammal och pappa Robert som är 54 år gammal och sin katt Sixten .Men inga syskon han är ensam barn hans upp växt var bra hans familj hade inte jätte mycket pengar men det räckte till att Bengt skulle få en bar uppväxt och när han var liten så ville han bli fotbolls proffs han spelade varje dag men sen när Bengt blev äldre så ville han inte det längre. Nu gillar han att vara Med sina polare och sitta och spela. Men hans dröm nu det är att ha en riktigt fet bi len Lamborghini ett och fet hus med pool och stor tomt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att då kan jag vara med och påverka servern genom tex förslag och så har jag bra social rp. Alltså jag kommer vara social och är inte rädd för andra människor samt skapa bra scenarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och rolig rp och kommer göra roliga och kreativa senarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska ha roligt i ett senario och att i senariot ska det vara roligt för båda partena och att man behöver inte spela för att vinna senariot utan och det ska vara roligt för dom som spelar

Hur hittade du Unive? Vänner

Tillbaka