Nekad Köppulle | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Köppulle

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799613802/

Ditt Hex-ID: 76561198799613802 (Dec) 110000132076f6a

Vad är din discord tagg? Nom1s#2139

Vem var det som bannade dig? Morre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-27 231048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag stormade solo och sedan c loggade och då förstår jag helt att dom bannar mig de skulle jag själv gjort men anledningen att jag gjorde de var för att jag var trött på att rp och ville sluta rpa men nu efter ett tag nu så inser jag att de var väldigt dumt för att jag vill börja rpa igen och vill kunna visa min roliga och bra rp som jag har men även för att utvekla serven

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt jag stormade ett mc gäng och sedan c loggade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker absolut inte att de var felaktig förstår som sagt helt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. var jag tror så har jag bara blivit bannad en gång innan de var när jag börjad spela unive 2021 och då spammade jag help

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag skulle tänkt igenom mer innan jag gjorde de för att jag ångrar värkligen de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig efter denna ban jag känner att jag har mognat till och vill bjuda på bra rp till unive och göra många rtoliga scenarion som är roligt för båda parterna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstårr jag plus att dom som ber om att läsa så att de går snabbare är oftast ivriga och bara vill in och göra kaos inne på serven så att jag ska ta de lungt och vänta tills ni har tid och hoppas att jag blir unbunnad för tycker de är väldigt tråkigt att bli bannad på ett sånt sett för tycker att denna serven och så himla rolig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka