Accepterad Köppulle | Ansökan till Servervakt [Oskar, BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Köppulle

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Nom1s#2139

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16:00 till 22:00
Tisdag 15:30 till 22:00
Onsdag 16:00 till 22:30
Torsdag 15:30 till 22:30
Fredag 17:30 till 02:30
Lördag 13:00 till 02:00
Söndag 13:30 till 22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i ungefär 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/450282783143624705/1028779258887282841/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens ansvar som servervakt det är att man ska kunna hjälpa alla staffs men att kunna banna eller kicka spelare som gör regelbrott så istället för att skriva en report så kan du själv hjälpa och bidra med att få bort den personen som inte kan rpa och bryter mot reglerna och om du ska banna så måste du ha ett klipp på id och va personen gjorde för att på så sätt kan vi få en bättre server om man bannar eller kickar spelare som bidrar med en dålig rp och så får man hoppas att en bann eller kick kan lära folk men man ska även försöka att hjälpa till om den inte riktigt kan de så att istället för att banna kanske du kan lära och hjälpa spelaren.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ja som sagt jag vill bli servervakt för att jag känner att jag har spelat på serven ett tag nu och jag har träffat på folk som inte följer reglerna eller liknande och vill hjälpa dom med att snack med dom eller om de inte funkar så får man ge dom en bann och därför vill jag bli servervakt och så att man kan underlätta för alla Staffs och för att kunna få en så rolig rp för vill att alla ska kunna ha roligt när man rpar och därför ska vi finnas här och hjälpa till med de så kan vi lära dom och ha lika kul som vi.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man tar servervakt till sin fördel så som att ha toggelid på under ett scenario för att hitta den personen eller liknanade eller att man dvar en bil för att kunna få bort den under ett scenario och då abusar du dina perms eller att du revvar dig eller någon annan under ett skott scenario eller något annat scenario.

Godkänd efter muntliga, lycka till i servern som SV.

Tillbaka