könggöran
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? göran
Vad är ditt discord namn? könggöran
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. mitt namn är abdikungpula min uppväxt var hård men min bakrund är väldigt bra som fotbolls proffs mitt intresse är skatt jägare mina framtids planer är att vara rik och ha en fet bil å ba ha kul
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan jobba å hjälpa till
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att hjälpa motparten till vinst
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, att inte slåss och vara trevlig
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en trevlig och go grabb som vill ha kul
Vad är ditt discord namn? könggöran
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. mitt namn är abdikungpula min uppväxt var hård men min bakrund är väldigt bra som fotbolls proffs mitt intresse är skatt jägare mina framtids planer är att vara rik och ha en fet bil å ba ha kul
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan jobba å hjälpa till
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att hjälpa motparten till vinst
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, att inte slåss och vara trevlig
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en trevlig och go grabb som vill ha kul