Accepterad Kårken | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kårken

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Oliver#4486

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2002

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? varje dag då jag sitter bara vid datorn o spela samt streamar... om jag inte jobbar

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att vilja bli support på Unive är framför allt gemenskapen i staff teamet men också känslan att man kan påverka servern genom att specca lalliga platser som torget och veta att man gör skillnad för att höja rp nivån. Jag vill också hjälpa och ge tillbaka till servern genom att ta support ärenden och ständigt kolla tickets. Jag vill även hjälpa medlemmarna på Unive genom att gå på reports och försöka göra allt jag kan för att hjälpa alla spelare om de behöver hjälp med något. Jag tycker även att det är roligt att göra staff arbete då jag gillar att få saker gjorda och veta att jag gjort någonting bra som hjälpt andra. Jag tycker att Unive har en extremt bra gemenskap och jag vill verkligen hjälpa serverns medlemmar på något sätt och jag känner att support är det rätta svaret.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Om jag blir staff eller support så skulle jag sitta i support och ta så många ärenden som möjligt för att hjälpa communityt så mycket jag kan. Jag hade även kollat och svarat på ban överklaganden på forumet regelbundet och försöka göra mitt bästa för att vara opartisk i alla ärenden. Jag hade även svarat på alla reports och helps som vi får in och speccat tät befolkade områden som torget för att förebygga lallande och se till att alla sköter sig. Jag hade även lagt hög prioritet på servern och försökt att lägga ner så mycket energi som möjligt på servern och på communityt för att hjälpa alla medlemmar. Jag skulle även sätta upp ett mål för mig som staff så att jag har något att se fram emot och kämpa för att klara av det. Jag hade även försökt att svara på så många tickets som möjligt för att hjälpa alla som behöver hjälp med något. Under skolan hade jag suttit och försökt svara på tickets genom mobilen om det är något som jag kan hjälpa till med utan att sitta vid datorn. Jag skulle helt enkelt engagera mig i servern och verkligen lägga ner mycket tid på serverns välmående och alla medlemmar i communityt. Jag hade försökt vara så trevlig som möjligt så alla kan känna att de kan få den hjälp de behöver och att de vet om att de har ett staff team som bryr sig om sin spelarbas och försöker hjälpa så mycket som de kan. Jag hade försökt att få servern att se bra ut så att nya spelare kan dras till servern och stanna länge och känna att servern har ett bra staff team som hjälper dem när de behöver hjälp och en server med bra rp och en mogen spelarbas. Jag kommer att spendera mycket tid på att göra staff arbete för servern och se till att jag gör så bra jag kan i alla situationer och ärenden. Jag hade lagt ner tid på att försöka få spelare att uppskatta engagemanget man som staff lägger ner på servern så att de stannar längre och har kul i sin rp. Jag vill få alla spelare att känna sig välkomna när de spelar på servern och att de har ett bra staff team som de kan vända sig till om de behöver hjälp med något eller få svar på en fråga. Jag hade försökt vara så aktiv som möjligt så att jag kan hjälpa så många spelare som möjligt. Jag hade även lagt ner tid på att försöka vara så professionell som möjligt så att serverns spelare kan se upp till staff teamet. Jag vill försöka få servern att se bra ut för nya spelare och se till att de vet om att de har ett pålitligt staff team och en hög rp nivå på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på unive ca ett halv år men har vart borta ett tag också men har spelat här nu varje dag.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag skulle säga att jag är väldigt erfaren inom allt som angår support och staff arbete. Jag vet hur man ska behandla de som behöver hjälp för att ge dem en bra uppfattning om hur staff teamet jobbar och hur dem beter sig. Jag kan också det mesta med att helt enkelt vara support eller staff och jag tror att jag kan lära mig snabbt om det är något nytt eller anpassa mig till yrket om det skulle behövas.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv Ta bort bilen närmast dig
/bring Teleportera en spelare till dig
/spec Följ en spelare automatiskt i noclip
/freeze Frys en spelare så att hen inte kan röra sig
/goto Teleportera till angivet id
/kick Sparka ut en spelare från servern
/noclip Flyg runt genom byggnader och väggar så man kan se vad spelare håller på med
/sqlban Du bannar en spelare i angiven tid
/sqlunban Du unbannar en spelare
/sqlbanhistory Du ser historiken för de som blivit bannade
/sqlbanoffline Du bannar en spelare som är offline
/setjob Du ger angivet id ett speciellt jobb
/tpm Teleporterar till markör
/giveitem Du ger angivet id ett föremål
/giveweapon Du ger angivet id ett vapen
/givemoney Du ger angivet id pengar
/setgroup Sätter valt ID till en speciell grupp, till exempel servervakt, support, mod mm.
/setperm Ger valt ID ett nummer som bestämmer hur mycket “makt” denne person har
/announce Annoncerar ett meddelande till hela servern
/clearchatforall Rensar chatten för alla på servern

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej fick med allt i min ansökan.

+rep bra skrivet och bra utvecklat

Discord-----Rosen#7492

Servervakt

Triaderna

Alltid öppen dm
giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka