Antagen Kårken | Ansökan till Staff[Kårken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kårken

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Ditt discordnamn: oliver4486

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2002

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa folk utveckla och förbättra sitt rollspelande, Jag vill ta bort lallare som bara förstör och regelbrotten från servern. Jag vill få Unive att vara den servern med högst RP nivå som möjligt och med den enorma spelarbasen vi har så behövs det staffs som mig som är aktiv tidigt på morgonen och mycke sent på nätterna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Denna server är ju en väldigt bra server men en sak dock. I verkligheten så går man inte fram till en tjej eller en kille och säger h ordet. Vad är det för beteende? Det ordet har mycket mer betydelse än bara ett "svär ord" Samma sak, exempel som vissa senarion så hör man hela tiden folk som säger till en annan person du e ^mobbad man hör direkt att personen^ inte går från ingame saker dedär e ooc saker finns ingen social rp inom det sen hör man busunge hit o dit vad e det för trams det är pinsamt o sitta bakom skärmen o leka internet gangster, mest av allt om jag blir hjälpare så kommer jag lägga mina ögon på din kriminella då jag vet att det är alltid ingen suntförnuft alls

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att kunna ta hand om visa situationer som händer på servern då det måste fixas hör dagligen massa trams så jag hoppas jag kan ta en del av staff teamet

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska inte överskatta sin staff roll på många sätt kommer inte hit för att söka för att få makt kommer hit för att prata med folk som behöver hjälp och få ut nån nytta av det t.e.x

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kan lägga upp det väldigt bra jag sitter vid datorn när jag har tid med support och liknade och spelar när jag har tid över så det inte blir larvigt

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2020 men har tagit pauser imellan så har missat väldigt mycket

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har mycket erfarenheter inom staff då jag var mod förr

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

𝙁.𝘿 𝙍𝙤𝙡𝙡𝙚𝙧
👮‍♂️𝑃𝑜𝑙𝑖𝑠𝑚𝑦𝑛𝑑𝑖𝑔ℎ𝑒𝑡𝑒𝑛 1x
⚔ 𝑆𝑒𝑟𝑣𝑒𝑟𝑣𝑎𝑘𝑡 2𝑥
☎ 𝑆𝑢𝑝𝑝𝑜𝑟𝑡 𝑎𝑛𝑠𝑣𝑎𝑟𝑖𝑔 1x
🚑𝑆𝑗𝑢𝑘𝑣𝑎̊𝑟𝑑𝑎𝑟𝑒 1x
🔪Kriminell x1
🎓Mod-Head Mod 1x

Status
Ej öppet för ytterligare svar.