Accepterad Kårekom | Medlem ansökning (Derpy face)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.9.

Aktiv Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? ovster241

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Karlsson, han är 25 år gammal. Johan växte upp i stad som heter "Halmstad" han har bott där hela sitt liv. Han har haft en tuff uppväxt, Johan's föräldrar jobbade alltid så han uppfostrade sig själv. Hans föräldrar tog riktigt inte hand om honom när han var liten, så därför valde han gäng kriminalitet för att till exempel få pengar med mera. Johan har alltid varit insatt i gäng kriminalitet och är väldig intresserad i det. Han har alltid haft ett stort intresse för bilar då han inte har blivit uppväxt med bil för hans föräldrar var för fattiga för att ha en bil. Han är väldigt van vid att vara runt kriminalitet, vilket gör han väldigt bra under kriminella situationer. Johan har väldigt dåligt temperament vilket gör så han blir arg lätt om någon försöker hålla på mot honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet och tycker jag har en väldigt bra RP nivå. RP:ar främst som kriminell då jag RP:at mycket som det innan. Jag kan även bidra med bra och roliga scenarion inom Krim rp:n, samt den vanliga RP:n. Jag lallar inte och tar RP på en hög nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenario och ibland låta motparten vinna för det blir ett bättre samt roligare scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. C-logg: Man lämnar samt "spawnmenuar" under ett scenario bara för att komma undan. RDM: Random death match, man skadar samt dödar någon utan giltigt scenario. VDM: Vehicle Death Match, man skadar någon med ett fordon. NLR: New Life Rule: Man ska inte minnas eller ha svaga minnen efter man dött eller ibland när man svimmat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka