Accepterad Kårekom | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.9.

Aktiv Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427440360/

Ditt Hex-ID: 110000157734ee8

Vad är din discord tagg? ovster241

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-26 212459.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig då dem inte såg hela scenariot och trodde att jag lallade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis tänkt köpa ett ped så var inne och kollade på peds, då började min polare skoja med mig och kalla mig grejer bara för att skoja. Men jag gillade inte det han sa och sa till honom "kommer slå dig om du inte slutar" och detta säger jag minst 3 gånger. Han slutade inte och då slog jag honom några gånger för att han fortsatte kalla mig det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker detta är en felaktig ban. Då det ej är lall, jag varnade honom flera gånger att jag kommer slå dig om du fortsätter. Men han fortsatte ändå och då började jag slå honom. Men sedan förstår jag från deras synvinkel för staffsen verkade ej höra hela scenariot, så jag förstår att det såg ut som lall. Men tycker det ej är lall när man varnar någon att lägga av flertals gånger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunf förnuft
Powergaming
Jag tar alltid lärdom av mina bans och upprepar ej dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gått det ifrån, men till mitt försvar så var detta ej första gången han kallade mig det och sen blev jag arg efter ett tag. Han följde också aktivt efter mig bara för att kalla mig grejer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att kanske undvika problem, som till exempel när han kommer och kallar mig saker. Så hade jag kunnat gå där ifrån eller bara stängt av voice chat när jag vart tillräckligt arg. Men jag rp:ar också på att min karaktär tar ingen skit och låter inte folk kalla honom grejer med mera.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka