Nekad Kånug | Ansökan till Servervakt [ William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kånug

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Juge#1666

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet kommer att vara blandad då jag tränar mycket men jag kommer alltid vara online på kvällen om jag inte är borta jag slutar skolan senast 16.10 och det är på torsdagar men resten av dagarna i veckan så kommer jag hem runt 15.00 och då brukar jag sätta mig och spela fram till typ 18.30 och sen så käkar jag och sen så kanske jag spelar efter det men det är ej säker. så jag brukar vara aktiv och på helgerna så spelar jag en hel del men då brukar jag kunna spela hur länge som helst.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på unive sen multistaden så jag har spelat länge men jag har blivit banad och av med alla mina roller men nu är jag tillbaka och är här för att hjälpa servern med des utväklig

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet ej hur många gånger men det är en del men senast jag blev banad var för typ ett 3 månader sen och då blev jag blackad för att min kompis tog min data och skrev en massa saker men det är fixat nu så det ör lungt efter det har så har jag ej blivit banad och det är för att jag har börjat rpa seriöst

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som servervakt har du ett både ett ansvar och en uppgift du ska underlätta för staffsen men du ska samtidigt vara till hjälp för servern som att dva bilar som står på vägen och är trasiga men du ska också veta när det krävs att kicka eller banna någon så sin är att underlätta för staffsen på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? för att hjälpa staffsen och servern men framförallt för att man ibland kan vara så jobbigt när någon t.ex lallar på piren och man inte kan göra något och då är det så jobbigt att inte kunna göra något åt saken och att dom får fortsätta men sen så är det för serverns bästa och för att hjälpa staffsen så jag vill det för att hjälpa servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja att abusa sina perms är inte okej det kan görs med att ha toggel id under skot cenarion eller under cenarion överlag och då får du en fördel i cenariot och spelar bara för att vinna
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top