Accepterad kändisen | Medlem ansökning [Bananen13] [Hagberg1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kändisen

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Kandisen

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2009

Berätta om din karaktär. . min karaktär heter aron holmqvist och har haft det jobbigt som liten på grund av många anledning han har blivit mobbad i skolan för att han hade kostym på sig och var väldigt nördig och hade inte många kompisar han har flyttat flera gånger på grund av hans pappa också när han kom till Sverige med sin familj så var han 8 år och drömmen var att bli professionell fotbolls spelare han hejar på manutd och Malmö ff han kommer från Tyskland men har flyttat till Sverige efter många om och men. hans pappa har slagit både han och hans mamma hållt på med droger och varit med i stora gäng så aron behövt flytta runt i svergie och byt namn flera gånger nu när han är 23 har han bestämt sig för att komma tillbaka till unive för där trivdes han som bäst

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och när jag startat eget jobb (blivit Krim) så kan jag göra roliga Krim scenarion som tex ett gisslan drama eller butiksrån eller bara vanligt socialt rpande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på att vinna utan att rpandet ska vara bra och ingen ska känna sig utanför utan alla ska tycka det är roligt att spela

Hur hittade du Unive? Har spelat här sen i juli

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka