Nekad kändisen | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kändisen

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
5
Ditt discord namn: katten

Ditt Hex-ID: steam:110000154a5d857

Vad för typ av beslut gäller det? 9 dagars ban, två varningar

Vem/vilka tog beslutet? @Lasse | @Hapyxz @Toris @HYPEM @vossy @Rutger @Berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? dem tog beslutet för vi valde att skjuta utan att prata och staffs tycker det räknas till vårt gänghus vilket det inte gör

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker beslutet är felaktigt då mina grabbar har ringt sagt hjälp vi blir jagade stå redo vid vår one way. jag tycker inte det räknas till vårt gänghus då flertalet andra gäng använt denna one way och då vi tagit det support har dem sagt det där räknas ej som erat gänghus. Jag köper att det var lite dåligt från vår sida men våra grabbar sa vi blir jagade av ms-13 stå redo så vi stod redo där och ms-13 jagade hela vägen till one way och då klev vi fram och började skjuta. jag valde att skjuta för att båda bilarna hade så hög fart, men hade kunnat gå fram och rikta istället men hastigheterna var så pass höga så jag valde at skjuta istället. det jag ville ha utav scenariot var mina grabbar levandes hade kunnat rikta men då hade dem kört ivääg och sedan hoppat ut så sköt även för att få bort dem från mina grabbar som blev jagade

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://www.youtube.com/watch?v=eFQ_t547Uv4&t=173s&ab_channel=MeoRosengren

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka