Accepterad jzone | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jzone

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ragnarlordbrok/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ✪ Jzone

Vad är din discord tagg? Jzone#4031

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit permanent avstängd för; Lallande ingen avsikt attt rpa - Horqua

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag lallade en del.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. stod i parkerigen vid torget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både jag och nej, Visst jag lallade o hade ingen seriös plan, men är helt ny på servern skulle utforska och om jag ska vara helt ärligt visste jag inte hur seriös en owhitelistad server kan vara. Så jaa det var kanske mitt fel, men Perma ban tycker jag e lite för hård. Jag skulle gärna ta en varning eller nått liknande först.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej spelat hos er tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara mer seriös direkt kanske.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag lärde mig var att en owhitelistad server kan vara seriös och har aktiva admins vilket är mycket positiv

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka