Accepterad JZ. | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JZ.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdel

Vad är ditt discord namn? jzakhi

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2007

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. JZ Akhi. Han är 18 och involverad i kriminella aktiviteter för att lägga mat på bordet Pappan dog och mamman är har alzheimers efter en krasch när de flydde till Sverige de bodde i Palestina och de var mycket krig där. Mamman märker inte av vad JZ får pengarna ifrån eftersom hon har alzheimers och han får pengarna genom att beckna. Han mår inte bra och han har inga vänner han vill begå självmord men de ända som hindrar honom är hans mamma han tänker på hur hon ska leva utan hans pengar. Han flyttade in i stan efter att ha hört mycket om pengarna där och att drogerna säljs för mycket där. Han vill bli högst uppsatt i ett gäng för att styra stan och kunna leka med polisen som en leksak du kanske undrar varför. När de hamnade i Sverige så kämpade han med att få bo kvar och att han inte tycker att staten ställer upp för dom dåliga familjerna och istället trycker ner dom. JZ är smart vet vad han ska göra och har alltid plan b om något sätt plan a går åt helvete han tänker alltid igenom först och sen gör han sitt använder sig inte av fula ord och är mogen nog att kunna straffa dem hårdare någon annan gång. Han gillar respekt och när är mogen och tar han seriöst. Han gillar också att fixa bilar han gillar audis och drömmer om att få sin första audi. Den sidan man inte riktigt får se av han är den ödmjuka det är han bara mot familjen men när han är med personer från gänget pratar han inte mycket och ger bara blickar dom tror han är stum för han brukar nästan aldrig snacka förutom när han måste han har inga känslor och tror inte heller på tjejer eftersom hans vän blev mördad pågrund av en tjej som gjorde setup på honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är redo att hjälpa till med att göra rollspel på servern roligare genom att få folk att umgås och spela mer djupa karaktärer. Jag ska fixa olika grejer som fester och möten så att alla kan ha kul och utveckla sina rollkaraktärer tillsammans. Jag har även mycket kunskap inom rp då jag rpat sedan 3 år tillbaks, detta kan jag också använda till att hjälpa lyfta fram servern. Tillsammans kan vi göra rollspelandet till något riktigt kul för alla på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man är öppen för att ens rollkaraktär kan förlora eller misslyckas. Det handlar om att inte bara fokusera på sin egen framgång utan också ta hänsyn till andra spelares karaktärer och ge dem chansen att lyckas eller utmärka sig. Det gör spelet mer roligt och realistiskt för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan flera vi kan ta upp Powergaming, det innebär att man ska RP:a på sina skador och inte röra sig som man vore odödlig men kan också betyda att man inte ska spela för makt och pengar, det jag menar är att man inte ska bry sig så mycket om pengar och fortfarande bry sig om rpen. Vi kan ta det till et scenario, man kanske plockar droger där man har mycket på sig då kommer någon fram och rånar dig istället för att Fear Rpa ( bli rädd för vapen och ta hänsyn till sitt liv) så försöker man komma undan. VDM och RDM. VDM är när man använder sitt fordon som ett vapen som att köra på någon osv. RDM är när man slår/dödar någon utan gilltig anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp har spelat på flera serverar av dessa 4 år jag har rpat.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ser fram imot att rpa på eran server!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka