Accepterad JXRD0 | Medlem ansökning [Nordicbabyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JXRD0

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jordan lövgren

Vad är ditt discord namn? JXRDQ

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jordan Olsson och han är 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vass,självsänding och stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund: Jordan Olsson växte upp i en liten industristad där han tidigt lärde sig att världen är hård, men att den som kämpar kan ta sig fram. Hans uppväxt präglades av en ensamstående förälder som slet för att få ekonomin att gå ihop. Som tonåring drogs han in i småskalig kriminalitet, men han hade alltid en dröm om att ta sig bort från det livet och hitta något större. Han har en vass tunga, snabbtänkthet och en förmåga att läsa människor, vilket har hjälpt honom att överleva i både gatulivet och mer sofistikerade sammanhang. Han har ett par gamla fiender, men också några få vänner som han skulle gå genom eld för. Min karaktärs framtidsplaner:Jordan vill inte fastna i sitt förflutna. Han drömmer om att bygga upp något eget – kanske en verksamhet, ett rykte eller en position i en värld där han kan styra sitt eget öde. Han är inte rädd för att ta risker, och han vet att för att lyckas måste han spela sina kort rätt. Frågan är bara: Ska han satsa på att bli en hederlig affärsman, eller använda sina kunskaper för att ta sig upp i en värld av makt och intriger?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidrag med spännande RP genom att skapa intriger, bygga relationer och utveckla en dynamisk karaktär. Jordan Olsson är en person som kan både starta och lösa konflikter, vilket gör att jag kan bidra till en levande och oförutsägbar spelvärld.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte bara fokuserar på att din egen karaktär ska "vinna" eller lyckas, utan att du också spelar på ett sätt som gör att RP:t blir roligt, spännande och givande för alla inblandade – även om det innebär att din karaktär förlorar ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Om du syftar på mig som spelare, så nej, jag följer alltid reglerna! Men alla gör misstag, och det viktiga är att förstå vad man gjorde fel, ta ansvar och bli en bättre rollspelare av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Random death match, det innebär att du inte ska döda eller skada någon utan ett senario. copbait, är att du tar polisens upmärksamhet. combatlog, är att du inte ska lämna i ett senaro där du är påväg att dö ,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och kreativ rollspelare som alltid strävar efter att skapa bra RP för både mig själv och andra. Jag gillar att bygga upp spännande relationer, konflikter och långsiktiga storylines som gör spelet mer levande. Jag respekterar serverns regler och försöker alltid spela på ett sätt som bidrar till en bra spelupplevelse för alla inblandade. Jordan Olsson är en dynamisk karaktär med både styrkor och svagheter, vilket gör honom intressant att spela och interagera med. Jag ser fram emot att bidra till serverns RP och vara en del av en gemenskap där vi tillsammans skapar minnesvärda scenarion!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka