Nekad Jxke | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jxke

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? gayrapper

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Allison Burger

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hej, jag är Allison burger. Jag är inte den som pratar mest, utan sitter hellre tyst och läser av situationen innan jag gör något. Håller mig till mitt folk och backar dem oavsett vad, så länge respekten finns där. Tänker ett steg längre än de flesta och försöker undvika onödigt drama, men om det behövs kliver jag fram utan att tveka.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i ett område där man tidigt fick lära sig att klara sig själv. Det var mycket som hände runt omkring både bra och dåligt och jag såg hur lätt det är att hamna snett om man inte har rätt personer runt sig. Samtidigt såg jag också hur stor skillnad det gör när någon faktiskt bryr sig och vågar kliva fram när något händer. Det formade mig ganska mycket och gjorde att jag började tänka annorlunda kring rätt och fel, ansvar och respekt. Min karaktär har alltid försökt hålla sig på rätt sida, även när det inte varit det enklaste valet. Jag har jobbat vanliga jobb, byggt kontakter och lärt känna staden från flera perspektiv. Det har gett mig förståelse för hur folk tänker både de som följer lagen och de som inte gör det. Framtidsplanen är att söka in till poliskåren. Inte för maktens skull, utan för att skapa ordning och bygga förtroende. Jag vill vara en polis som är rättvis, lugn i pressade situationer och som kan prata med folk istället för att alltid gå in hårt direkt. Målet är att göra skillnad på riktigt och samtidigt bygga en långsiktig karriär inom myndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och genomtänkt RP där fokus ligger på story och relationer istället för bara snabba scenarion. Jag gillar när saker får ta tid och faktiskt leder någonstans.

Som blivande polis vill jag skapa realistisk RP med bra kommunikation och samarbete, inte bara gå in hårt direkt. Jag följer reglerna, ger bra motspel och ser till att det blir kul för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för upplevelsen och helheten, inte för egot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt, Rasism, Doxing.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar RP på allvar.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)```

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka