Accepterad JUVELEN | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakski

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094237652/

Ditt Hex-ID: 1100001439709d4

Vad är din discord tagg? Isakski#8166

Vem var det som bannade dig? MaTTe

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft ~MaTTe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för sunt förnuft vilket jag fattar varför men jag/min polare har bevis (klipp) på att jag inte gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ställa in sin bil i garaget och då var det en annan kille som tog ut sin bil och då blev det Dsync han sur och slog mig och mina vänner som stog en bit bort hjälpte då mig, vi slog till han en varsin gång. Sedan stack vi men då började dom köra efter oss i en av vår bil som det förmodligen har hittat nånstans våra bilar och de crashar in i oss vi Rpar att vi får ont och bilen gick sönder men det gör dem inte dom går ut i full rulle och levererar slag på min vän som drar vapen sekunden han dör och sedan kommer min kompis slå en annan som var med de andra och sedan kommer jag ut och grabben med baseboll trä dödar min kompis utan anledning till att Döda han och han gjorde inget han drog inte vapen eller nått bara slog till de men i mitt fall s springer jag till mig kompis som låg död och tar hans vapen och då så säger jag åt dem att dra och de skjuter mig också så alla dog men deras Powergaming som de gjorde i början är helt sjuk och det Rpar inte på ett bra sätt alls att crasha och sedan bara springa ut är jätte konstigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban för att Om jag har vapen på mig folk tar ut oss från våran bil och de slår och dödar mina vänner såklart att man drar vapen asså det är bara självförsvar jag sa också att de skulle sluta och att de skulle backa men jag vet att det är suntförnuft att dra vapen men Självförsvar ska man göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig ban för att jag gjorde inte nått fel blev unbannad efter tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte behövts dra vapen men nu gjorde jag det i självförsvar och jag tycker att det är rätt gjort för man kan inte bara misshandla några på de sättet de gjorde och sedan sa de att dem skulle bränna upp oss när vi var döda och de tog oss till Bloods hus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte göra självförsvar tydligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka