Nekad Juve | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flotenlillebror

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Juve

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2010

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter William Johnsson är försåtlig individ som rör sig smidigt genom skuggorna av det kriminella undre världen. Med sitt skarpa intellekt och förmåga att läsa av människor är han en mästare på att manipulera och utnyttja situationer till sin fördel. Hans yttre framtoning är förrädiskt charmig och maskerar de mörka avsikterna som lurar under ytan. William har sina rötter i olika former av brottslighet, från småbedrägerier till mer allvarliga och våldsamma handlingar. Han är skicklig på att undvika lagens långa arm och har byggt upp ett nätverk av lojala medbrottslingar och informanter för att hålla sig steget före rättvisan. Som en mästare på planering och genomförande av kriminella uppdrag, ser William till att hålla sig på avstånd från direkta kopplingar till sina illdåd. Han agerar ofta som den hjärnan bakom operationerna, delegerar uppgifter till sina underhuggare och undviker själv att hamna i strålkastarljuset. William motivation för att leva ett liv i kriminalitet kan vara komplex och rotad i en kombination av personliga tragedier, ekonomiskt incitament och en vilja att utmana och manipulera det etablerade samhällets normer. Han är en gåtfull och farlig individ som trivs bäst i skuggorna, där han kan utnyttja sitt skarpa sinne och sin oberäkneliga natur för att uppnå sina mål och undvika rättvisans hämnd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill göra servern bättre genom att rapportera fail rpare, vdmare, rdmare, power playare och fear rpare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna, man ska också förlora som i verkligheten. Livet är inte alltid rättvist.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Power play, vdm, rdm, fail rp och fear rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidigare köra på många fivem servrar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska ändra det alldeles strax. Men jag kommer inte in på mitt Steam just nu men jag ska lösa det!

Nekad.
Utveckla svaret på fråga 7. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka