Accepterad JustTrying | Medlem ansökning [Sebastian] (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JustTrying

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198192364091/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? JustTrying#6922

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Majmoud Rakim. Han är född 1996/07/04 I Östergötland. Hans hemstad är Linköping och där bor hans föräldrar fortfarande. Han växte upp i Linköping och där finns han hjärta. Majmoud har alltid varit intreserad av bilar, motorer och att hjälpa folk t.ex sjukvården eller mekaniker. Hans betyg i skolan har varit bra då han's föräldrar alltid har funnits där och stötat Majmoud. Han föräldrar är inte dom rikaste men dom lyckades ändå med att få en bra utbildning till Majmoud. Han har alltid varit rädd för mörkt och djup vatten då hajar är en av hans fobier. Han gillar inte spindlar eller små krypp heller. Majmoud är alltid glad och en väldigt bra lyssnare han är bra på att hjälpa folk och vill altid hjälpa till och förbättra. Under lågstadiet samt högstadiet blev Majmoud alltid mobbad i skolan för att vara en nörd men det var i hans åsikt det som gjorde att han blev den han blev idag. Efter Högstadiet började Majmoud på gymnasiet med linjen Handel och administration. Detta valde Majmoud för att han ser sig själv som en snäll, glad och hjälpsam människa. Efter gymnasiet började Majmoud på universitet och tog kandidatexamen. Universitet var en rolig tid tyckte Majmoud eftersom han gillar att lära sig nya saker och han älskar att träffa nya personer och skaffa nya Vänner. När Majmoud gick ut universitet började han jobba som undersköterska på ett äldreboende. Ny för tiden gillar Majmoud att träffa vänner, jobba och gå ut i naturen men med Covid-19 ändras hans planer lite.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en erfaren rpare med mycket tid i fivem och rollspel. Jag kan skapa rolig rp och roliga scenarion. Jag kan erbjuda mycket olika saker pga min erfarenhet inom rp . Jag är en rolig person som är lätt att prata med jag är väldigt social och gillar att hjälpa personer. Jag gillar att bjuda på mig själv och få andra att skratta.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eran stora spelar bas med mycket unika spelare. Jag har spelat tidigare på denna server och gillar era scripts och staff.

Hur hittade du Unive? Genom Fivem server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så seriös som det bara går och vara en rolig karaktär som flera personer har kul att rpa med och vill fortsätta rpa med i framtiden. Jag vill göra så många roliga saker som möjligt för alla när jag rollspelar medans jag är seriös.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det roligt när jag spelar och göra en bra karaktär som är känd för sitt bra rp. Att bli en person känd i communityn för att hjälpa andra och för att vara rolig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka