JustOnexL (Semih) | Whitelist ansökning [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JustOnexL (Semih)

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069470628/

Vad är ditt namn i verkligheten? Semih Daler

Vad är ditt discord namn? JustOnexL#6617

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Ares Mahmoud och är 28 år gammal. Han kommer från mellanöstern, från en stor familj som har en hög ryckte inom kriminaliteten (stam). Pga av detta är han van vid vapen. (Jag vill gärna spela kriminella roller med Ares)

Han är väldigt social och oftast väldigt ödmjuk och hjälpsam när det är trevliga människor runt om kring, men han kan bli väldigt arg när han får vittna någon sort av orättvisa.
Om någon/några är otrevlig mot honom brukar han oftast lämna det där men om den/dem personerna försöker sig på något löser han det på sitt sätt senare.

Ares har väldigt stora intressen för bilar men också stora intressen för vapen. Han kommer skaffa säg bilar han själv gillar så småningom. Han brukar oftast vara ute på jakt när han inte har något bättre för sig men han försöker också att hålla kommunikationen väl och vägleda andra medborgarna.

Ares kommer så småningom (om jag får whitelist och kriminell rollen) att ge sig ut på en sökning och se om han kan få information, "olagliga material" eller kanske få lära känna andra kriminella personer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer vara social och kunna framföra en hög RP-nivå och alltid hålla mig till reglerna.
Jag hjälper gärna till med allt möjligt. Ge tips för att servern ska bli bättre men också kunna hjälpa spelarna inom OOC och IC utan att bryta mot reglerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det här är den första RP servern jag spelar på och jag trivs bra och är trygg här när jag spelar, framför RP och pratar.

Hur hittade du Unive? Jag sökte Svensk RP server på google och FiveM och fick fram den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna förbättra mig inom RP, kunna kommunicera bättre och kanske hitta vänner man kan RP:a tillsammans med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara owhitelistad här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka