Nekad JustOnexL (Semih) | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JustOnexL (Semih)

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Semih Daler

Vad heter du på discord? JustOnexL#6617

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2004

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag har inte möjlighet att delta på saker oting in-game varje dag pga olika själ så som skola, läxor och det främsta att jag inte har tillgång till en dator jag kan spela med varje dag. Därför har jag valt att ansöka som WL-ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? För att jag vill testa på nya utmaningar, vara en del av communityt och kunna hjälpa till. Pga att jag inte kan delta in-game varje dag vill jag hjälpa till utanför spelet genom discord, forumet osv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska ha en god bemötande med en god ton så att personen på andra sidan ska också känna sig lugn och inte känna sig i press.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag tycker att flera personer är välkomna till servern så som ni välkomnade mig. Jag tycker att jag skulle kunna väg leda personer som inte kan regler och RP så att dem också kan vara en del av oss.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Jag tycker att kraven som ställs nu är ganska tillräckligt. Ett krav som jag tycker borde komma först är mogenheten och hålla regel kunskap som andra plats.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag känner att mitt ansvar kommer främst vara att kunna välja rätta personer men också att kunna vägleda personer som kanske är lite vilse.

Hur ser din aktivitetet ut? Min vardag ser lika ut nästa varje dag. Jag pluggar i gymnasiet under dagarna och är tillgänglig efter skolan, (Pluggar i transport programmet på STFG) Vaknar runt kl 5 utför mina behov, går till skolan och kommer hem runt kl 15. Vissa fall ängnar jag mig åt lite läxor ca 1h där efter är jag tillgänglig och lägger mig runt 23.00-00.00. Helger och lovdagar ser ut som så att jag vaknar runt 9, utför mina behov fram till kl.11 och där efter är jag tillgänglig fram till 01.00-02.00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag brukar spela hos RSM 1 gång per månad ungefär men oftas spelar jag här (Unive) varannan helg och jag är redo att sluta spela hos RSM.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har inte alltid tillgång till en dator som jag kan spela FiveM på (varannan helg har jag möjlighet att spela) men om jag skulle bli vald till WL-ansvarig så har jag tillgång till en dator där jag kan utföra mina uppgifter.

Tillbaka