Nekad Justin841 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966900739/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn irl är Justin och jag är 15 år gammal om ca 2 månader!

Vad är ditt discord namn? iceyyy84#3084

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer gå för namnet Peter Loco och han kommer vara 21 år gammal. Peter har haft en kriminell krets runt omkring sig hela sitt liv. Hans nära och kära dog när han var en tonåring. Ända sedan dess så har Peter gått mellan gäng till gäng. Men han har hamnat i väldigt mycket problem så just nu ligger Peter bara lågt och är laglig för tillfället. Peter är en grabb som är väldigt försiktig med vem han är med och litar på. Och han gillar inte att visa sina känslor eller berätta sina planer han har i huvudet till folk. Han gillar att lära tjäna nya folk. För att Peter ska kunna lite på någon så måste personen vara lojal samt bevisa för Peter att man är en riktig vän. Peters intressen är inom bilar. Han har gillat bilar ända sedan han var liten. Han gillar mycket race även att drifta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har en god rp nivå samt en social rp nivå. Jag rpar såklart med suntförnuft och vill inte vinna varenda scenario. Jag vill bli medlem för att jag är väldigt seriös med mitt rollspel samt vill jag kunna ha roligt på Unive Rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp nivå samt ha respekt mot alla som har respekt mot mig (både ingame och ooc) jag kommer rpa med suntförnuft. Jag ska försöka göra det bästa utav mitt rollspel. Och så kommer jag komma in på servern med ett glatt humör :D

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ej behöver vinna varenda scenario som man gör. Ibland kan det vara roligt om polisen tex vinner ett stort scenario. Så länge du har haft roligt i scenariot så är det helt okej att förlora. För andra folk vill också kunna vinna. Man ska inte bara rpa för makt samt pengar. Både sidorna ska kunna tjäna sig trygg i ett scenario och kunna ha roligt i sitt rollspel.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom streamingtjänster samt mina vänner jag har även spelat på Unive för 1-2 månader sedan. Och nu vill jag komma tillbaks.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka