Nekad Justin841 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966900739/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn irl är Justin och jag är 15 år gammal om ca 2 månader!

Vad är ditt discord namn? iceyyy84#3084

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer gå för namnet Tor Berg. Tor är 21 år gammal och han är från Sverige. Min karaktär har alltid varit en kriminell person. Men på sistone så har Tor ligget lågt för att han har haft mycket problem med andra ungdomar/gäng. Så Tor har bara tagit det lugnt och vart laglig. Tors bakgrund har varit svår pga han har förlorat sina nära och kära väldigt tidigt i hans liv. Han förlorade hela hans familj när han var 15 år gammal. (familjen dog pga kriminalitet) ända sedan dess har Tor gått in i det kriminella livet och gått in och ut från gäng till gäng. Men han har vart nära att se sitt sista steg i livet för att när han var med i ett gäng så blev han nästan skjuten i huvudet. Ända sen dess så har han tagit det lugnt och lagligt. Min karaktär är väldigt stark inom sig visar inte sina känslor så mycket till folk + han litar inte på folk det spelar ingen roll hur nära man är Tor han kommer alltid vara ett steg före och vara förbered för allt. Många av hans närmsta vänner har svikit honom. Tors intressen är bilar han har alltid tyckt att det har varit häftigt med bilar. Så vem vet kanske i framtiden om han lämnar kriminella livet så kanske han jobbar på någon bilfirma eller liknande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har spelat här innan jag var tvungen att lämna pga privat livet som hade lite problem. Men nu är jag tillbaks och fett taggad jag vill bli medlem för att den här servern är en bra server med social rp samt vill jag bli kriminell, då det ända jag har drömt om är att få rpa som kriminell på en server. Och nu när ansökningarna är öppna så kan det kanske äntligen vara min chans att kunna uppnå min dröm/mål inom rp och få ha roligt. Jag vill bli medlem för att kunna ha roligt med mitt rp och få träffa nya personer ingame. Samt är jag väldigt seriös med min rp nivå och kan alla regler. Jag rpar med sunt förnuft väldigt logiskt tänkande har jag även. Och är bara glad att få kunna komma tillbaka på Unive Roleplay!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en god rp nivå samt en rp med sunt förnuft. Jag kommer 100% vara full seriös med mitt rollspel. Och såklart kommer jag ha respekt mot alla oavsett om det är ingame eller ooc. Och så kommer jag erbjuda servern med ett glatt humör och bara kunna ha det roligt. Jag ska bidra med min starkaste sida av min rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte behöver vinna varenda scenario man ska tex låta polisen också ha en chans i tex ett butiksrån. Man ska tex inte göra det hårdare för polisen om polisen tex nekar ett av dina krav då ska du inte skjuta tex en gissla. För då är det ju inte så realistiskt och det blir ingen rp utav det. Ibland så kan det vara roligt att förlora ett scenario också. För i slut ändan så kommer det inte bli roligt att bara vinna ett scenario. Ett bra scenario kan vara att man förlorar men ändå haft kul i själva scenariot. Båda sidor ska kunna vinna. :D

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina vänner samt streamingtjänster. Samt har jag sätt hur sjukt ni har växt ni är sveriges största server skulle jag säga skit kul att se och vill tacka er för ett bra jobb. Och är så taggad på att få komma tillbaks till Unive rp. Fortsätt erat jobb så bra som ni gör det :D

Tillbaka