Inaktuell Justin841 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn irl är Justin

Vad heter du på discord? Iceyyy84#3084

Vad är ditt hexid? steam:11000013c000803

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo jag ville ansöka för att jag är en väldigt mogen samt seriös person. Jag ansöker för att kunna hjälpa servern att ta in mer mogna och mer seriösare personer som sträver efter sitt rollspel. Så jag vill kunna göra detta till ett bättre community med seriösa medlemmar så att alla på servern kan träffa på seriösa personer ingame och ha ett roligare rollspel tillsammans. Jag ansöker för att kunna hjälpa, älskar att hjälpa personer. Det finns lite lallare på servern här och där och jag vill kunna hjälpa till att få bort dem och ta in mer personer som är mer seriösa med sitt rollspel.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är väldigt mogen irl samt väldigt seriös. Jag har väldigt mycket respekt jag visar respekt mot alla jag bemöter. Jag kommer vara strikt att folk skriver en bra medlemskaps ansökan så jag ser att det är en relativt bra och seriös ansökan och så att personen kan regler. Och ni borde ta in mig för att jag har mycket respekt vill hjälpa alla personer. Och såklart kommer jag ta detta jobb på fult allvar eftersom detta ansvaret som man har som medlem ansvarig har ett stort ansvar och det förstår jag till 100%. Jag ska visa min starkaste sida om jag får möjligheten som en medlem ansvarig här på Unive. Jag kommer använda mig utav ett unikt och logiskt tänkande. Och kommer såklart tänka på vilka som ska in på servern för att jag vill hjälpa detta communityt så att Unive kan växa med ett mer seriösare community. Och så tycker jag att ni borde välja mig så att jag kan få hjälpa er med erat jobb. Ni får mycket medlemskaps ansökningar kan jag tänka mig då är det bättre om ni får in en till person som är väldigt seriös och tar detta på allvar och jag tycker att jag passar in till detta jobb och det vill jag bevisa för er.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Enligt mig den viktigaste regeln när man bemöter människor är respekt. Jag kommer vara respektfull samt väldigt lugn och snäll. Jag kommer även låta personen prata till punkt. Jag hatar när folk avbryter varandra så enligt mig ska man ha respekt och låta personen prata till punkt. Och såklart kommer jag vara på ett glatt humör mot alla jag bemöter. Så jag kommer alltid bemöta andra människor med respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive är ett stort ansvar. Eftersom man bevisar för servern att man är en lojal medlem och kan följa Unives regler. Som en medlem har du tagit del av communityt och du påverkar även communityt. Så jag kommer ta in personer som jag ser att dem passar in på servern samt med en utförlig och bra ansökan. Jag vill att en medlem ska kunna regler på Unive Roleplay. Om man inte kan reglerna här då är det ingen idé att ansöka. För att jag vill kunna få in bra seriösa, mogna personer med unika karaktärer. Jag vill se till så att medlemmar passar in kan regler samt ska dem ha en hög rp nivå och använda sig av sunt förnuft. Man ska ha ett realistiskt och logiskt tänkande. Som en medlem så ska man kunna alla regler och ha roligt på servern och inte lalla runt. Om jag blir servervakt kommer jag vara strikt med regler. Och på intervjuer kommer jag se till så att dem kan alla regler speciellt grundregler. Så jag vill få in dem som verkligen vet vad medlem innebär och att det inte är en chans som man kastar bort.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mogna, seriösa, realistiskt och logiskt tänkande samt unika karaktärer. Även ska dem kunna alla regler. Och så ska dem ju såklart ha en utförlig ansökan så man ser att dem verkligen har lagt ner tid på sin ansökan och inte bara skrivit 3-4 meningar. Sedan tycker jag att om man ansöker om en medlem så ska man skriva en utförlig karaktärsstory/bakgrund så att man verkligen får in en bild i huvudet hur han/hon karaktär är. Men jag är bra på att se om folk verkligen är seriös att bli medlem på Unive. Man kan se det genom deras ansökan om dem har skrivit den utförligt eller slarvigt och lite meningar bara. Samt ska dem ha respekt mot alla som dem bemöter alla medlems ansvariga, staff osv. Dem behöver respekt så jag kommer vara strikt med vilka jag släpper in.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja ha medlemskap ansvarig genom ansökningar alltså att jag bedömer personers ansökningar och ser om dem passar in till servern eller inte. Samt skulle jag kunna ta medlemskaps intervjuer.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är väldigt aktiv jag är aktiv flera timmar om dagen. Ibland kan det vara så att jag är borta i Max 2 dagar om jag typ har något viktigt prov eller inlämning i skolan. Men annars är jag väldigt aktiv speciellt på helger då jag tror att det kommer in som mest medlemskaps ansökningar. På helger är jag inne runt 5-6 timmar kanske mer ibland men jag kommer vara 100% aktiv.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive Roleplay ingen annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tack för er tid och erat hårda arbete och fortsatt då och så hoppas jag att jag blir medlemskaps ansvarig så jag kan komma in och hjälpa till. Ha en fortsatt trevlig dag/kväll :D

Tillbaka