Juska | Medlem ansökning (murphy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Juska

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Keno0/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kenan Jusic

Vad är ditt discord namn? Juska#2486

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Keno, han är 23 år gammal. Han är född i stan. Hans mamma var mycket sjuk under hela Eriks uppväxt medans hans pappa var den ända som jobbade och försörjde familjen, Keno hade det tufft hemma och i skolan för han fick ingen hjälp i skolan eller hemma. I skolan så var han väldigt mobbad på grund utav at han var fattig. Så Keno hamnade snabbt i fel spår där han började sälja droger och han fick in mycket cash av den försäljningen så att han kunde börja försörja familjen och ha det bra hemma. Han gick dock ut skolan med helt godkända betyg där efter så gick han vidare till gymnasiet för att Kenos mamma ville verkligen att han skulle sluta med drogerna och ha ett ordentligt. Det var det bästa som hade hände Keno, han började gilla skolan och hans pappa blev frisk allt blev bättre och han fortsatte sin utbildning till att bli bil mekaniker eller något inom bil branschen. Keno fastnade snabbt inom bilbranschen. Den dagen allt förändrades var när Keno såg ett program som hette "Vägarnas hjältar" han vill bli bil mekaniker hos Mekonomen, han vill det för att han gillade bilar och han älskar se folk glada. Sedan des så har han pluggat mycket om bli motorer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Keno kan och vill bidra till en bättre, roligare och seriösare rp, jag vill samtidigt utveckla min rp ännu mera. Jag är en kreativ person som vill vara med i många scenarion och vill allmänt skapa en bättre miljö för alla som rp:ar. Jag kommer även bidra med att vara en allmänt skön och trevlig person.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Antalet spelare som är online på servern, visar att servern värkar vara väldigt seriös. Själva konstruktionen av servern är väl planerad och utförd, vilket gör så att man fastnar för servern. Folket som är inne på servern är trevliga, man skaffar nya vänner.

Hur hittade du Unive? Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa mig om servern och sedan dess så har jag fastnat för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att utveckla mitt rp:ande så mycket som möjligt. jag vill bli en ännu bättre och roligare rp:are och göra så att alla i min närhet ska ha det kul när dem rp:ar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är helt enkelt att utveckla servern med alla spelare och att sprida glädje och gärna börja jobba som bilmekaniker en vacker dag.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag kör bara på unive, för att det är den bästa servern utan tvekan.

Tillbaka