J
jupiterskill9
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417291012
Vad är ditt namn i verkligheten? alfons
Vad är ditt discord namn? jupiterskill9#0343
Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Päron hans namn är lite lustigt men han fick namnet eftersom hans mamma och pappa hade en Päron träds odling uppe i Värmland där Pelle växte upp. Eftersom Pelle var uppvuxen i Värmland så körde han mycket traktor och saab. När Pelle fyllde 15år så fick han sin första egna saab 9-5 som han än idag har kvar. Pelle Gillar att Meka och jävlas med epa raggare eftersom de är så himla löjliga när de kör runt med sina skrothögar som går mindre än 30km/h. Dessutom så har Pelle en crush på Marja Lisa som han inte vågar visa till henne
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag varit det innan och jag vill vara det igen
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat på unive ett tag och gillar servern mycket
Hur hittade du Unive? hittade på youtube och vänner spelade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna ha kul och göra bra scenarion och uppgradera min rp nivå
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha roligt och göra bra scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? alfons
Vad är ditt discord namn? jupiterskill9#0343
Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Päron hans namn är lite lustigt men han fick namnet eftersom hans mamma och pappa hade en Päron träds odling uppe i Värmland där Pelle växte upp. Eftersom Pelle var uppvuxen i Värmland så körde han mycket traktor och saab. När Pelle fyllde 15år så fick han sin första egna saab 9-5 som han än idag har kvar. Pelle Gillar att Meka och jävlas med epa raggare eftersom de är så himla löjliga när de kör runt med sina skrothögar som går mindre än 30km/h. Dessutom så har Pelle en crush på Marja Lisa som han inte vågar visa till henne
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag varit det innan och jag vill vara det igen
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat på unive ett tag och gillar servern mycket
Hur hittade du Unive? hittade på youtube och vänner spelade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna ha kul och göra bra scenarion och uppgradera min rp nivå
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha roligt och göra bra scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej