Accepterad jupiterskill9 | Medlem ansökning | Dreamer

• Trådskapare Trådskapare jupiterskill9
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

jupiterskill9

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417291012

Vad är ditt namn i verkligheten? alfons

Vad är ditt discord namn? jupiterskill9#0343

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Päron hans namn är lite lustigt men han fick namnet eftersom hans mamma och pappa hade en Päron träds odling uppe i Värmland där Pelle växte upp. Eftersom Pelle var uppvuxen i Värmland så körde han mycket traktor och saab. När Pelle fyllde 15år så fick han sin första egna saab 9-5 som han än idag har kvar. Pelle Gillar att Meka och jävlas med epa raggare eftersom de är så himla löjliga när de kör runt med sina skrothögar som går mindre än 30km/h. Dessutom så har Pelle en crush på Marja Lisa som han inte vågar visa till henne

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har en speciell men bra rp nivå folk som rpat med mig känner säkert till min rp och kommer bidra med bra scenarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag spelar på unive offta och har gjort det i 5 månader

Hur hittade du Unive? hittade på youtube och vänner spelade

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och bidra till bra scenarion och förbättra rpn inom min rp och andras

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att ha kul och göra bra scenarion med alla och gå med i mitt gamla gäng

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Godkänd till intervju. Eftersom jag vet att du kan rpa men inte så bra på att skriva saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka