Accepterad jupiterskill9 | Ban överklagan [Sandberg]

• Trådskapare Trådskapare jupiterskill9
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

J

jupiterskill9

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417291012

Ditt Hex-ID: 11000011b3da704

Vad är din discord tagg? jupiterskill9#0343

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Combatlogging ~Ovve. Återstår: 11 dagar 5 timmar 12 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag combatloggade för jag dog och min vän är inte jätte seriöst skulle han it ta mig till sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi sprang och min kompis hadde redan slått mig innan så sedan råkade han slå mig och jag vet att han skulle inte tagit mig till sjukhus så jag loggade och sedan blev det support och jag fick värre straff en han även om de va hans fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej inte riktig men tycker 15 dagar för något sånt är mycke men combattlogg är alvarligt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fearrp failrp combattlogg powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte loggat men min vän är lite konstig

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag det är klart jag gillar inte att vara bannad jag brukar spela på servern rätt mycke

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka